Saturday, September 3, 2011

Oh kooliaeg...



Tervist kõigile !

Kuna me oleme viimane kursus ja ikka on paljudel tegemist ka väljaspool kursust, siis tuli mõte jälle blogi pidama hakkata. Eesmärgiga, siis just kodutöödel silma peal hoida...
Ma tegin eraldi maili ja saadan paroolid teile kõigile isiklikule mailile, et siis saaks igaüks vabalt seda siin oma äranägemise järgi disainida  ja uue informatsiooniga täiendada (kellel on arvutid kaasas ja viitsimist on võivad lausa tunni ajal siia vajaliku ülesse riputada).

Ma käisin see nädal üsna tublisti koolis, nii et ma võin alustada... ;)
Teisipäevases Kvaliteedijuhtimises moodustasime rühmad ning selle siseseslt tuleb ära vastata kolmele küsimusele :
  1. Mis on kvaliteet ?
  2. Kvaliteedi Juhtimise süsteemi nõuded?
  3. Mis on spetsifikatsioon ?
Järgmisel tunnil kanname need ka ette.

Aktiivses kaubanduses jäi :
  1. Kaubamärgi seadus läbilugeda. 
  2. Selle põhjal ja ``No Logo`` põhjal koostada konspekt. Kasutades kaubamärgi, kaubamargi ja brändi mõistet. Tuues mõistete juurde näiteid kaubandusest.
  3. Tutvume patendiameti kodulehega ( alapunktid, kaubamärgi register, kaubamaärgi patendeerimine, värvid)
  4. Koostada lühiülevaade praktika ettevõttes kasutusel olnud kaubamärkidest. Kas reg. kaubamärgid, mis värvi ). Tuua näiteid erineva kujuga kaubamärkidest (LOGO )
Rahvusvahelise lepingu slaidid lisan ma manustega siia ja Ettevõtluses moodustasime me samuti grupid ning kodutööd tuleb siis jälgida juba Moodlist.

NB ! Mari-Liis ma panin su igasse gruppi, kus ma ise ka olin. Teised, kes puudusid moodustavad siis ise rühmad.

Olge tublid !



2 comments:

  1. Aga mina? Mina ei saanud sinult meili... :(
    kristahiis@gmail.com
    Olen Krista muidu :)

    ReplyDelete
  2. Moroo kaikkille :) Kuidas tunne on viimasel kooliaastal? Ma tulen ikka kevadsemestriks tagasi ja siis saame kõik koos lõpetada, ma loodan :D
    Aga olge siis tublid seal ;)

    ReplyDelete